LETIH, PENAT OR TIRED...BUT I'M HAPPY!

Tuesday, May 26, 2009



Hari ni penat gilerr...untuk program induksi kendiri yang aku tengah face ni memang sesuatu pengalaman yang bernilai dan tak ternilai bagi somebody yang akan jadi pendidik...penatnyer bile terpaksa handle kelas sepanjang ari yang dihuni oleh kanak-kanak yang 99.9 peratus lasak n aktif...tapi tak pe lah coz bukan sepanjang tempoh program pun aku kena handle kelas, kekadang tu aku melepak je kebosanan...apapapun, hari ni aku dapat merasa bagaimana kegigihan dan titisan keringat berharga seseorang yang bergelar pendidik...Actually, satu kepuasan gak bila diberi peluang ni n terhibur bercampur terharu gak bila ada budak-budak yang datang meminta perhatian, belaian dan ilmu dari kita...dan sebenarnya itulah nikmatnyer menjadi seorang pendidik...how sweet...Kini, aku dapat rasakan yang lepas je habis program ni, for sure aku akan merindui saat2 wif bebudak kat prasekolah tu, espsecially seorang budak yang namanya sama dengan aku n suka nak bermanje2 ngan aku...cute betul la...hehe...lastly, i'll mis u all kids...till we meet again n maybe when i'm going 4 my practical soon..

0 comments: